Krótko o blogu


Własne opinie i informacje na temat aplikacji dla systemu Windows Phone 8. Czasem także promocje i okazje oraz inne, związane z WP sprawy. Nic dla posiadaczy telefonów z Androidem lub iOS :)

wtorek, 6 maja 2014

Małe auta - dużo frajdy



Mini Motor Racing
Wyścigowa
Płatna (3,49zł)



Nie spotkałem się ze zbyt wieloma wartymi uwagi grami wyścigowymi na WP. Jest Asphalt 7 i 8 (darmowe lub płatne zależnie od urządzenia), jest Need for Speed: Hot Pursuit, ale poza nimi nie ma już tak naprawdę nic ciekawego. Osobiście podchodzę z dystansem do znanych marek, a chciałem mieć jakąś samochodówkę na swoim telefonie. Wczoraj wieczorem dowiedziałem się o Mini Motor Racing.


Po zobaczeniu screenów, bez zastanowienia wydałem kolejną część pieniędzy z bonu upominkowego. Zresztą, chcąc zagrać, nie miałem innego wyboru - gra cierpi na brak darmowego dema. Na szczęście nie zawiodłem się, rozgrywka dostarcza wystarczająco dużo zabawy. Posiada kilka opcji konfiguracji sterowania (niestety nie używa żyroskopu), świetną grafikę i dźwięk, sporą liczbę aut i tras oraz... mikrotransakcje.


Nie napisałem jednak o najważniejszym, czyli o samej grze. Jako gra wyścigowa, wybiera się w niej auto, które można nieco zmienić, trasę i rusza do wyścigu. Gaz dodawany jest automatycznie, gracz panuje nad skręcaniem i używaniem przyspieszenia. Należy dodać, że same auta to resoraki.


Polecam tę grę osobom lubiącym wyścigi z widokiem z góry i mających sentyment do starych gier z takim właśnie widokiem. Cena nie odstrasza, lecz ze względu na istniejące mikrotransakcje uważam, że powinna być darmowa.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz