Krótko o blogu


Własne opinie i informacje na temat aplikacji dla systemu Windows Phone 8. Czasem także promocje i okazje oraz inne, związane z WP sprawy. Nic dla posiadaczy telefonów z Androidem lub iOS :)

środa, 7 maja 2014

Notatki na ekranie głównym


Kafelki notatki
Użytkowe/narzędzia
Darmowy



Zanim stałem się posiadaczem Lumii 625, używałem leciwego już Samsunga Delphi (bo Galaxy się zepsuł). Nawet tam miałem widżet umożliwiający tworzenie notatek na pulpicie, a Android i wspaniały iOS nie miały takiego bajeru. WPS też go nie ma. Ale ma Kafelki notatki.

 


Jest to prosta aplikacja pozwalająca tworzyć na pulpicie kafelki z notatkami. Jedno tapnięcie i notatka jest tworzona, kolejne tapnięcie i już jest zapisana na pulpicie telefonu. Proste i użyteczne.



Ja rozumiem, że jest OneNote, korzystam z niego. Ale do takiej listy zakupów nie jest mi potrzebna synchronizacja z chmurą ;) Polecam wszystkim bez wyjątku.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz