Krótko o blogu


Własne opinie i informacje na temat aplikacji dla systemu Windows Phone 8. Czasem także promocje i okazje oraz inne, związane z WP sprawy. Nic dla posiadaczy telefonów z Androidem lub iOS :)

wtorek, 20 maja 2014

Problemy z pamięcią

Nie mogę się doczekać, kiedy przesiądę się na WP w wersji 8.1. Ale nie z powodu możliwości ustawienia tapety, panelu powiadomień, czy jakichś specjalnych bajerów. Chodzi o instalację aplikacji na karcie pamięci.

Windows Phone 8 nie dorównuje swoim konkurentom w postaci Androida i iOS, lecz aktualizacja do 8.1 nadgania zaległości. Nie jestem wprawdzie pewien, czy instalacja aplikacji na karcie pamięci naprawdę działa, ale mam taką nadzieję. Telefony z WP mają niewielką ilość wbudowanej pamięci i jest to ogromnym problemem dla ludzi instalujących dużo gier i/lub programów. Szczególnie tych "wielkich", typu Asphalt czy Final Fantasy.

U mnie problem pojawił się dość niedawno. Znalazło się kilka aktualizacji, w tym do gry Mini Motor Racing ważącej niespełna 300MB. Okazało się bowiem, że nie jestem w stanie dokonać aktualizacji tej gry ze względu na małą ilość wolnej pamięci. Na szczęście gra jest wciąż możliwa. Z tego samego powodu nie mogę zainstalować żadnej z wersji Asphalta (obie mają po około 700-800MB). Ból.

Nie zaktualizowałem wersji deweloperskiej 8.1, ponieważ boję się o utratę gwarancji. Mój telefon nie ma nawet pół roku, więc nie widzi mi się ta wizja. Wolę poczekać na "masówkę".

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz