Krótko o blogu


Własne opinie i informacje na temat aplikacji dla systemu Windows Phone 8. Czasem także promocje i okazje oraz inne, związane z WP sprawy. Nic dla posiadaczy telefonów z Androidem lub iOS :)

sobota, 3 maja 2014

Telefon jako konsola przenośna


VBA8
Rozrywka
Darmowy


Mało kto ogranicza się do gier tylko na jednym sprzęcie, tym bardziej teraz, gdy wszystko możemy mieć na smartfonach. Osobiście od dawna używałem emulatorów na PC, dzięki którym ogrywałem pierwsze Mario i Pokemony. Emulatory te pojawiły się również w telefonach.

 

VBA8 jest emulatorem GameBoy Advance, jednej z najlepszych konsol przenośnych jakie powstały. Aktualnie królują handheldy takie jak 3DS i PS Vita, lecz GBA ma wciąż grono zwolenników. Do tej pory grałem na komputerze, a od kiedy dorwałem w swoje ręce tę aplikację, to naprawdę niewiele gier ze sklepu Windows Phone Store mi się podoba.

Emulator GBA, na którym gram w Dr. Mario z NESa. Emucepcja

Gier jest mnóstwo, a znaleźć i pobrać je można z internetu. Różne wersje Mario, Pokemony, Linki z Zeldami, Kirby... To tylko jedne z popularniejszych postaci, jakie można znaleść w grach na GBA. A emulator umożliwia szybki odczyt i zapis, zmianę ustawienia przycisków wirtualnych, kopie zapasowe zapisów gry i integrację z OneDrive.


Podobną aplikacją jest Snes8x, emulator konsoli stancjonarnej SNES. Wygląda i działa tak samo, posiada wszystkie te same możliwości. Nie będę pisał o nim osobno, bo naprawdę niczym się nie różnią, a i tam jest mnóstwo wspaniałych gier.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz