Krótko o blogu


Własne opinie i informacje na temat aplikacji dla systemu Windows Phone 8. Czasem także promocje i okazje oraz inne, związane z WP sprawy. Nic dla posiadaczy telefonów z Androidem lub iOS :)

czwartek, 1 maja 2014

Windows Phone Store - Y U NO NORMAL?

Szukając programów do testowania, natrafiłem na kilka dziwnych z mojego punktu widzenia przypadków. Dwa szczególnie mnie urzekły.

Zapewne każdy kto przeglądał Windows Phone Store zauważa rozbieżność w ocenach aplikacji. Nieważne czy wybierzemy "nowe", "najlepsze bezpłatne", "najlepsze płatne", czy "dajcie mi do cholery spokój", lista aplikacji jest w nieznany sposób posortowana. Nie zauważyłem zależności od liczby ocen, liczby opinii, liczby pobrań, wysokości oceny lub alfabetu. Sposób sortowania nie jest mi znany. Efekt wygląda mniej więcej tak:

Wielkie aby móc zobaczyć liczbę ocen

A teraz druga sprawa. Niestety nawiązuje ona do polityki, a tematu tego staram się unikać, dlatego też pójdzie bardzo krótko - oto najlepsze bezpłatne aplikacje dla kategorii "rząd + polityka" (najlepsza jest pierwsza pozycja):


Pozostaje więc pytanie zadane w tytule:


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz